اطلاعات خرید بلیت

برای تسهیل در دسترسی مشتریان، «آی تیکت» به سیستم خرید سریع بلیت مجهز است تا بدون نیاز به ورود مستقیم به صفحات فیلمها، با چند کلیک ساده به بلیت موردنظر خود برسید.

پس از انتخاب سانس مورد نظر، می‌توانید پلان سینما و وضعیت سالن را بصورت آنلاین قبل از خرید مشاهده نمایید. در همین مرحله امکان رزرو صندلی وجود دارد. اما در نظر داشته باشید مطابق استاندارد «سمفا»، شما تنها می‌توانید ۵ دقیقه صندلی را در رزرو خود نگه دارید و می‌بایست در این فرصت اقدام به پرداخت اینترنتی بلیت کنید تا رزرو شما نهایی شود.

پس از انتخاب سانس، به صفحه پلان سینما منتقل می‌شوید و می‌توانید با انتخاب صندلی مورد نظر گزینه «خرید بلیت» را کلیک نمایید.

یکی از قوانین «سمفا» عدم تک افتادن صندلی در سالن است. به طور مثال کسی که دو صندلی برای رزرو می‌خواهد، نمی‌تواند جایگاهی که سه صندلی آن باقی مانده را انتخاب نمایند. انتخاب باید به گونه‌ای باشد که صندلی تک میان صندلی‌ها باقی نماند

در پلان سینما صندلی‌ها به ۵ رنگ مختلف نمایش داده می‌شوند که هرکدام دربرگیرنده معنای خاص هستند: سبز: انتخاب شما | قرمز: فروخته شده | بنفش: رزرو شده | خاکستری: غیرقابل خرید | زرد: قابل خرید

تا زمانی که پرداخت اینترنتی صورت نگرفته، صندلی انتخاب شده تنها در رزرو شماست و هنوز ثبت نهایی نشده است. مطابق استاندارد «سمفا»، شما تنها می‌توانید ۵ دقیقه صندلی را در رزرو خود نگه دارید و می‌بایست در این فرصت اقدام به پرداخت اینترنتی بلیت کنید. در غیر این صورت پس از این مدت زمان، صندلی از حالت رزرو (رنگ بنفش) خارج شده و امکان انتخاب توسط دیگر مشتریان فراهم می گردد.

کنسلی بلیت تنها تا ۲ ساعت پیش از شروع سانس امکان پذیر می‌باشد. برای این کار می‌توانید به بخش «داشبورد» خود مراجعه کنید، گزینه «بلیت‌ها» را انتخاب کرده و از میان بلیت‌های خریداری شده، بلیت مدنظر را کنسل نمایید. و یا در تماس با تیم پشتیبانی سایت، تقاضای لغو بلیت دهید. درنظر داشته باشید پس از کنسلی بلیت، وجه موردنظر بصورت مستقیم به «کیف پول» شما عودت داده می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید مجدد اقدام به خرید کنید..

بازگشت وجوه به حساب شخصی افراد توسط اپراتور «گیشه ۷» انجام می‌شود و به منظور سازماندهی بهتر، تنها دو روز در هفته (روزهای شنبه و چهارشنبه) صورت می‌پذیرد.

در هنگام خرید بلیت زمانی که با سانس‌های به رنگ خاکستری مواجه شدید، بدان معناست که زمان خرید سانس مورد نظر رد شده و یا ظرفیت سالن سینما تکمیل و امکان خرید بلیط وجود ندارد.

کافی است کد رزروی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را در کیوسک‌های موجود در سینماها وارد کرده یا به گیشه‌داران سینما ارائه نمایید تا بلیت‌های خود را دریافت کنید.

اطلاعات کیف پول و امتیاز

مشتریان می‌توانند با افزایش حساب موجودی خود نزد «آی تیکت» ضمن بهره‌مندی از خدمات باشگاه مشتریان، بدون نیاز اتصال به درگاه پرداخت در هر بار خرید اینترنتی، از کیف پول مجازی خود استفاده کنند. همچنین در صورت کنسلی سانس یا خرید ناموفق، مبلغ مورد نظر به طور مستقیم به حساب شما در «کیف پول» واریز می‌گردد.

از قسمت داشبورد، گزینه «افزایش موجودی کیف پول» را کلیک کرده و با درج مبلغ مورد نظر به ریال، کیف پول خود را شارژ کنید. مبلغ موجودی در بخش داشبورد در کنار نام تان قابل رویت است.

امتیاز مشتری بخشی از خدمات «باشگاه مخاطبان» گیشه ۷ است تا مشتریان در ازای تکمیل حساب کاربری، دعوت از دوستان، سابقه عضویت، سوابق خرید، مشارکت در نظرسنجی و امتیازدهی‌ها، مناسبت‌های مختلف، تراکنش کیف پول و… به امتیازات خود افزوده و مطابق «جدول تخفیفات» اقدام به خرید با تخفیف نمایند. برای اطلاعات بیشتر «جدول تخفیفات» را ملاحظه فرمایید.

برای بهره‌مندی از امتیازات خود می‌توانید مطابق «جدول تخفیفات» که در زیر آمده است از این تخفیفات بهره ببرید. برای این کار در هنگام انتقال به صفحه پرداخت، آیکون «می‌خواهم از امتیازات تخفیف خود استفاده کنم» را انتخاب کرده تا تخفیف متناسب، به صورت خودکار در پیش فاکتور شما اعمال شده و در متن صورتحساب ذکر گردد. در نظر داشته باشید امتیازات پس از یکبار استفاده باطل می‌شوند.

در کنار برخورداری از امتیازات، مشتریانی که «کد تخفیف» مستقیم دریافت کرده‌اند می‌توانند در بخش «تخفیفات» هنگام خرید بلیت، کد تخفیف خود را وارد نموده و از تخفیف مورد نظر بهره‌مند شوند.

در حال عادی پس از پرداخت وجه امکان تغییر صندلی یا سانس وجود ندارد. برای ایجاد تغییراتی اعم از جابجایی سانس، صندلی یا سینما باید با پشتیبانی «گیشه ۷» یا اپراتور چت، تماس حاصل فرمایید تا درصورت هم قیمت بودن و موجودی ظرفیت، این تغییر از مبدا صورت گیرد. مهلت درخواست این تغییرات، حداکثر تا ۲ ساعت پیش از شروع سانس است.

گاهی پیش می آید برخی سانس ها علیرغم فروش بلیت بدلایل مختلف از سوی سینما یا وزارت ارشاد لغو می شود. در این مواقع در حداقل زمان وجه بلیت لغو شده به کیف پول شما عودت داده می شود و پیامک لغو سانس جهت عدم مراجعه شما به سینما برایتان پیامک می‌گردد.

درصورت تمایل به بازگشت مبالغ به حساب بانکی خود، در ابتدا می بایست در بخش «حساب کاربری» شماره شبا بانکی خود را درج کنید. سپس از بخش «داشبورد» گزینه «برداشت وجه» را بزنید و با درج مبلغ مورد نظر، تقاضای خود را ثبت کنید تا در موعد مورد نظر پول به حساب شما عودت داده شود.

برای این کار می بایست به بخش «پیگیری خرید» در منوی بالای سایت مراجعه کنید و با درج شماره پیگیری سمفا و شماره موبایل رزروکننده، کد رزرو خود را دریافت کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل با اعلام شماره موبایل خود به پشتیبانی تلفن یا چت آنلاین سایت، تقاضای بررسی وضعیت نمایید.

درصورت ناموفق بودن تراکنش، مبلغ کسر شده از حساب شما نهایتا تا ۷۲ ساعت از طرف بانک به حساب شما بازخواهد گشت. اگر پس از این مدت از عدم بازگشت وجه به حساب خود مطمئن بودید، می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به حل مشکل شما اقدام نمایند.