مقالات

گزارش فروش «گیشه ۷» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش روابط عمومی گیشه ۷، با پایان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گزارش کامل سهم فروش سامانه «گیشه ۷» از بلیت فروشی اینترنتی مردمی این رویداد مشخص شد.

سامانه فروش «گیشه ۷» علیرغم مشکلات و اختلالات فنی روز نخست سامانه مرکزی فروش بلیت (سمفا)، در مدت برگزاری جشنواره فیلم فجر توانست ۶۰۱۶ قطعه بلیت صادر کند و فروش ۱,۳۵۹,۵۰۰,۰۰۰ را به ثبت برساند.

این سامانه توانست در مدت فعالیت کمتر از ۶ ماه به عنوان یکی از سه سامانه معتبر فروش بلیت اینترنتی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد. تعداد بلیت این سامانه از مجموع بلیت فروش رفته در استان تهران ۹۰۱ قطعه و سایر استان ها ۵۱۱۵ قطعه بلیت و مبلغ کل فروش در استان تهران ۲۶۴,۷۰۰,۰۰۰ ریال و سایر استان ها ۱,۰۹۴,۸۰۰,۰۰۰ ریال بوده است.

لازم به ذکر است در اختلال پیش آمده روز نخست پیش فروش بلیت های مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، علیرغم استقبال خوب مخاطبان تهرانی و ثبت ۶۰۰۰ رکوئست تنها در یک ساعت اولیه در «گیشه ۷»، به دلیل مشکل سمفا در ثبت درخواست و همچنین عدم پاسخ از سوی درگاه بانکی، کلیه رزروها ناموفق و بلیتی صادر نشد و تیم فنی «گیشه ۷» مجبور به قطع دسترسی خرید بلیت جشنواره شد.

به اطلاع مخاطبان محترم می رساند خرید بلیت در سامانه «گیشه ۷» مشمول ۴% کارمزد متداول پرداخت خدمات آنلاین نمی شود و مشتریان می توانند بلیت زنجیره سینماهای «بهمن سبز» در سراسر کشور را نیز بدون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خریداری کنند.

به امید تداوم رونق سینماها و بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتریان محترم «گیشه ۷»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *